سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی زمین بازی مدرس? ابتدایی

 

 

معماران: Foster + Partners
موقعیت: London, United Kingdom
دسته بندی: مدرسه
سال ساخت: 2019
عکاس: Aaron Hargreaves Foster + Partners

دفتر معماری فاستر و شرکا در ادام? بازیابی زمین های بازی مدارس که با بازیابی زمین بازی مدرس? Ashburnham در سال 2017 شروع شده بود، این بار با همکاری موسس? Bryan Adams و تیم طراحی Made From Scratch، یک زمین بازی بسته در محدود? غرب لندن را احیاء کردند. هدف از این پروژه، تشدید مزایای بیشمار بازی کودکان در فضای باز، از جمله رشد مهارت های فیزیکی، احساسی، اجتماعی و شناختی است.
David Summerfield رییس دفتر معماری فاستر و شرکا گفت:" از این که فرصتی برای کمک به محله به دست آوردیم بسیار خوشحالیم. هدف ما تبدیل مکان های ناخوشایند به فضاهای سبز مطلوبی است که مکانی امن و ترغیب کننده برای بازی کودکان فراهم می کند. مطمئنیم که به زودی این فضا با فریادهای شادی و صدای خند? کودکان پر خواهد شد و این بهترین تمجیدی است که دریافت می کنیم."
سایت ال شکل که همسای? ساختمان مدرس? ابتدایی است، به دو قسمت تقسیم شده است، یک منطق? بازی مخصوص فعالیت های بدنی و بخش کوچکی مختص بازی های ابتکاری. قسمت اول شامل یک زمین ورزشی چند منظوره است که با موکت های ورزشی نمدی پوشیده شده و دارای سطوح جذب ضربه است. علامت گذاری های مخصوص بازی فوتبال و نتبال و همچنین گلدان و درخت و نیمکت های چوبی نیز در این بخش وجود دارند. به دلیل فضای کوچک زمین بازی، ساز? اصلی بازی از چند سطح مختلف تشکیل شده است. این کار فرصت های بازی زیادی را به وجود می آورد و همچنین به کمک لانه ای از جنس چوب بلوط بافته شده که شبیه به لان? موش است، هست? مرکزی برای زمین بازی ایجاد شده است. منطق? مختص بازی های ابتکاری در کنار کتابخان? مرمت شده قرار دارد و به عنوان یک باغ بیشه شامل یک خان? درختی، کنده درخت هایی به عنوان صندلی، یک آشپرخان? بازی و پوسته ای مجسمه مانند از جنس جوب بلوط، برای ایجاد یک پناهگاه طبیعی است. دو منطق? اصلی توسط یک مسیر پارکور که شامل مسیری با چوب های خمیده، برآمدگی های هندسی کنار دیوارهای مدرسه برای به حداکثر رساندن سطح محیط برای جهش، پرش و دویدن است به هم متصل شده اند. یک سکوی جدید در اطراف ساختمان استخر ساخته شده و به سکوی نشستن و یک سکوی پوشیده برای میزبانی رویدادها تبدیل شده است. برای کمک به جهت یابی، مسیرهای ساختمان های مختلف مدرسه در اطراف زمین بازی به طور واضح علامت گذاری شده و کل سایت را بهم متصل کرده اند.

 

منبع : https://www.oorchin.com/p/kge2a8